اولتیماتوم وزیر به فروشندگان لوازم خانگی
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

: اتحادیه لوازم خانگی با سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و سازمان بازرگانی استان تهران توافق کرده اند تا لوازم خانگی را به قیمت تابستان عرضه کنند اگر خریداران خلاف این را مشاهده کردند می توانند با 124 تماس بگیرند و یا با اتحادیه لوازم خانگی در میان بگذارند زیرا اتحادیه تقبل کرده تا نظارت بر بازار را به عهده بگیرد.
مهدی غضنفری درباره علت گران شدن برخی از لوازم خانگی گفت: هیچ دلیلی برای افزایش قیمت ها وجود ندارد، اتحادیه لوازم خانگى و کارخانجات تولید کننده تثبیت قیمت ها را پذیرفته اند، وزارت صنایع هم طرحی دارد که با 10 در صد تخفیف یا به صورت اقساطی لوازم خانگی را به فروش برساند و لذا از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر بازرگانی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره اخباری که در زمینه افزایش قیمت برخی از لوازم خانگی منتشر شده است، اظهار داشت: اتحادیه لوازم خانگی با سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و سازمان بازرگانی استان تهران توافق کرده اند تا لوازم خانگی را به قیمت تابستان عرضه کنند اگر خریداران خلاف این را مشاهده کردند می توانند با 124 تماس بگیرند و یا با اتحادیه لوازم خانگی در میان بگذارند زیرا اتحادیه تقبل کرده تا نظارت بر بازار را به عهده بگیرد.

وی افزود: همچنین افرادی که نسبت به گرانفروشی لوازم خانگی اعتراض دارند، می توانند به سازمان بازرگانی استان ها مراجعه کنند تا به مشکل آنها رسیدگی شود. زیرا قرار است به بهانه‌های مختلف افزایش قیمتی نداشته باشند و این توافقی بود که از قبل صورت گرفته است.

 طرح فروش اقساطی لوازم خانگی

غضنفری در پاسخ به این سوال که براساس گزارش های مردمی، ‌فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرده اند؛ طی هفته آینده قرار است قیمت جدید لوازم خانگی عرضه شود، تاکید کرد: هیچ دلیلی برای افزایش قیمت نداریم. اتحادیه لوازم خانگى و کارخانجات تولید کننده تثبیت قیمت ها را پذیرفته اند، وزارت صنایع هم طرحی دارد که با 10 در صد تخفیف یا به صورت اقساطی لوازم خانگی را به فروش برساند و لذا از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

 هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه گوشت قرمز نداشته ایم

وزیر بازرگانی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره علت افزایش قیمت گوشت قرمز و اعتراض اتحادیه‌ دامداران در این باره گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در سطح وزارت بازرگانی اعلام نشده است. البته ممکن است نوسان قیمت داشته باشیم. انتظار داریم واقعا اتحادیه‌های محصولات گوناگون کشاورزی و صنعتی در شرایط هدفمند شدن یارانه ها نقش تاریخی خود را ایفا و قیمت‌ها را کنترل کنند و همچنین بروی واحد‌های زیر مجموعه شان نظارت داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی تصریح کرد: طرح هدفمند شدن یارانه ها، طرحی است که نیازمند کمک و همکاری مردم است و اگر اتحادیه ها همکاری کنند، جای هیچ گونه نگرانی برای افزایش قیمت کالاها وجود ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 21 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب